Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
Afvallenpro

Een bijzondere blik op diverse afvalmethodes

Hoe kun je afvallen in twee weken tijd

Het is mogelijk om af te vallen in twee weken tijd. Hoewel er gesuggereerd wordt dat je niet te snel af moet vallen in een korte tijd, kun je starten met afvallen op een gezonde manier, door de volgende 10 gouden regels te volgen om in twee weken af te vallen.

1. stop met het eten van fast-food

Als je wilt afvallen in twee weken tijd dan moet je van fast-food afblijven. Fast-food zit vol calorieen en deze heb je nou net niet nodig tijdens het volgen van een dieet. Dus stop met fast-food en ongezonde tussendoortjes. Vervang frisdrank met water of groene thee.

2. Eet meer vezels

Afvallen in twee weken kan doormidel van het eten van vezels. Vezels geven je een vol gevoel voor langere tijd. Op deze manier heb je geen behoefte aan een ongezond tussendoortje die vol met calorieen zit. Een goede manier om aan genoeg vezels te komen is door zoveel mogelijk groenten en fruit te eten. Wil je echt afvallen in twee weken tijd, zorg er dan voor dat je veel groenten en fruit eet.

3. Verbrand meer calorieen dan dat je binnen krijgt

Als je echt wilt afvallen in twee weken tijd dan is het noodzakelijk om minder calorieen binnen te krijgen dan je verbrand. Met behulp van bovengenoemde methodes moet je je calorie-inname met 500 calorieen per dag kunnen verminderen. Je kunt dit bereiken door te stoppen met het drinken van frisdrank, en door vet voedsel te vervangen door gezonde voeding. Als voorbeeld zou je kunnen stoppen met het eten van gebakken voedsel en overstappen op mager vlees. Je zou kunnen overstappen op vis dit is erg gezond vooral tonijn. Hierdoor raak je niet alleen sneller de overtollige extra kilo’s kwijt, maar het is ook goed voor je lichaam en gezondheid.

4. Verhoog je stofwisseling

Als je erin slaagt om je stofwisseling te verhogen, dan kun je gemakkelijk afvallen in twee weken tijd. Je kunt je stofwisseling verhogen door vaker kleine maaltijden te eten. Start met het eten van 6 kleine maaltijden per dag inplaats van 2 grote porties. Door het eten van veel kleine maaltijden heeft je lichaam de gehele dag de beschikking over energie, hierdoor heb je geen hongerig gevoel. Het is zelfs zo dat wanneer je alleen twee maaltijden per dag eet, je tussendoor zin krijgt om te snacken, omdat je honger hebt. Dit zal uw inspanningen om af te vallen niet ten goede komen.

Een andere belangrijke factor om je stofwisseling op gang te brengen is het ontbijt. Wil je afvallen in twee weken dan moet je ’s ochtends een ontbijt nemen. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd op een dag het is tevens bewezen dat wanneer je af wilt vallen moet ontbijten. Dit komt, omdat je lichaam gedurende de nacht bezig is geweest met het verbranden van extra calorieen. In de ochtend heeft je lichaam extra energie nodig om bij te tanken. Tevens helpt een goed ontbijt je te weerhouden van eventuele snacks tot lunchtijd.

5. Water, water en nog meer water

Ons lichaam bestaat voor 75% uit water en dit hebben we nodig om vet te verbranden. Als je geen water drinkt zal het vet-verbrandingsproces verminderen met als gevolg dat je minder snel vet verbrand. Probeer dagelijks 2 liter water per dag te drinken, hierdoor help je het verbrandingsproces te versnellen. Ook bespaart dit je een aantal extra calorieen, omdat water je een vol gevoel geeft en je hierdoor minder eet. Water zorgt er ook voor dat je lichaam zich van binnen schoon houdt. Het drinken van veel water is een zeer gezonde gewoonte. Probeer een fles water gedurende de dag leeg te drinken(liefst twee liter). In water zitten geen calorieen en kan alleen maar goed doen voor je gezondheid en om af te vallen in twee weken tijd.

6. Lichamelijke activiteit en sporten

Afvallen in twee weken doe je door te sporten en lichamelijk bezig te zijn. Wanneer we verwijzen naar snel gewicht verliezen, dan speelt sporten een belangrijke rol in het gehele proces. Lichamelijke activiteit en sporten verhoogd je lichaamstemperatuur, hierdoor ga je zweten en verbrand je calorieen. Start met 3 maal in de week 45 minuten sporten per keer. Probeer dit vol te houden en verhoog de tijd geleidelijk tot 1 uur per dag vier dagen per week. Voorbeelden van sporten die je kunt doen zijn, lopen, joggen, fietsen, zwemmen, roeien en touwtje springen. Het is niet gemakkelijk om je hieraan te houden maar als je wilt afvallen in twee weken tijd, dan heb je lichaamsbeweging nodig.

7. Kracht training

Krachttraining zorgt ervoor dat je spieren opbouwt. Hoe meer spieren je hebt hoe makkelijker het is om je stofwisseling te verhogen. Krachttraining kan net dat beetje extra geven om gewicht te verliezen in twee weken tijd. Er zitten twee voordelen aan krachttraining. Ten eerste je versneld het verbrandings proces door het opbouwen van meer spiermassa. Ten tweede is het goed voor je gezondheid en botten. En het kan je beschermen tegen ziektes bij het ouder worden.

8. Eet meer wit vlees

Een goede tip om minder calorieen binnen te krijgen is het verschil tussen donker en wit vlees. Donker vlees bevat 15% meer calorieen dan wit vlees. Een voorbeeld een kalkoenborst met huid (het is beter om deze te verwijderen) heeft ongeveer 155 calorieen terwijl dezelfde hoeveelheid donker vlees 185 calorieen bevat.

9. Koken doormiddel van stoom is de gezondste vorm van koken

Koken met behulp van stoom is erg gezond en gemakkelijk. Het bereiden van voedsel met behulp van stoom gaat snel en bevat weinig calorieen. Dit komt, omdat je naast water niets extra’s hoeft toe te voegen. Er is een grote variateit van voedsel dat gestoomt kan worden. Dit zijn onder andere rijst, groenten, vlees, vis en verschillende andere levensmiddelen.

10. Geniet van je eten

Probeer van elke hap die je naar binnenwerkt te genieten. Eten is een genoegen en op deze manier moet je er ook naar kijken. Lekker eten hoeft niet vol vet en calorieen te zitten. Eten waar weinig vet in zit zijn net zo smaakvol. Probeer eten waar je goed op moet kauwen. Hoe meer je op je eten kauwt, de kleiner de kans dat je meer eet dan wat je nodig hebt. Dit zijn bijvorbeeld wortelen en broccoli. Hoe meer je kauwt, hoe meer calorieen je verbrand.

Met behulp van bovenstaande tips kun je instaat zijn om af te vallen in twee weken tijd. Natuurlijk zal het gehele proces langer dan twee weken duren, maar een goede start is het halve werk. Zodra je resultaat ziet raak je gemotiveerd om ermee door te gaan en dat is wat we bereikt willen hebben na het plaatsen van dit artikel.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest
It is main inner container footer text