Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
Afvallenpro

Een bijzondere blik op diverse afvalmethodes

Hoe kan je snel afvallen na de bevalling?

Samen een kind krijgen is een van de mooiste dingen in het leven, vooral voor de moeder, omdat het in haar genen zit als vrouw zijnde. Als een vrouw zwanger wordt, begint alles aan haar te veranderen; onvoorspelbare buien, omdat de hormonen op hol slaan, ze voelt zich erg opgewonden of juist depressief, eetbuien komen vaker voor, de buik groeit, en ze komt erg snel aan.

Aankomen is een hele normale zaak als je zwanger bent, omdat dit gewicht inclusief de baby, placenta, vruchtwater en lichaamsvet is. Deze componenten zijn essentieel voor de baby om te overleven, Het vruchtwater en de placenta zorgen voor voeding en zuurstof voor de baby en het lichaamsvet zorgt ervoor dat de moeder voldoende energie heeft, omdat zwangerschap, de geboorte en het zorgen voor een kind erg veel energie kost. Twee a drie weken na de geboorte zorgt alleen het lichaamsvet nog voor de extra kilo’s die je bent aangekomen. Het kost veel moeite om dit vet geheel te verbranden. Hieronder een aantal tips hoe je op de snelste manier kunt afvallen na je zwangerschap.

Tip 1 borstvoeding

Borstvoeding is het beste voedsel dat een baby kan krijgen, omdat het vol zit met voedingsstoffen die het nodig heeft om te groeien en het bevat anti-stoffen die het lichaam beschermen tegen ziektes. Borstvoeding geven is niet alleen goed voor de baby, maar ook voor de moeder zelf. Naast het feit dat het niets kost, is het een goede calorie-verbrander. Een van de redenen waarom een vrouw een hoger vetpercentage krijgt tijdens de zwangerschap is, omdat ze genoeg ‘opgeslagen energie’ heeft voor de borstvoeding. Het geven van borstvoeding zorgt ervoor dat je 400 tot 800 calorien per dag extra verbrand. Een schatting van ongeveer 20 calorieen per gram die een vrouw verliest door het geven van borstvoeding. Onderzoeken hebben uitgewezen dat moeders die borstvoeding geven sneller afvallen dan moeders die dit niet doen.

Tip 2 Let op je calorieen

Afvallen na je zwangerschap doe je ten tweede door te letten op het aantal calorieen die je binnenkrijgt. Na de geboorte heb je minder calorieen nodig, omdat de baby geen calorieen meer verbruikt die uit jouw lichaam komen. Als je borstvoeding geeft na de bevalling is het aan te raden om toch iets meer calorieen in te nemen dan je voor de zwangerschap neemt.

Tip 3 Koop gezond eten

Gezondheidsdeskundigen ontmoedigen om na de geboorte een dieet te gebruiken, omdat je alle voedingsstoffen van elke voedingsgroep nodig hebt. Je dagelijkse dieet moet zeker hele granen bevatten (koolhydraten) om je lichaam gelijk van energie te voldoen. Een stuk fruit en groenten voor de vitaminen en mineralen, een theelepel gezonde vetten voor energie opslag, twee tot drie ons mager vlees voor eiwitten, en een beker melk voor je dagelijkse hoeveelheid calcium en sterkere botten. Ook dien je elke dag drie volwaardige maaltijden te eten en twee gezonde snacks tussendoor, zodat je de gehele dag door energie hebt.

Tip 4 Geleidelijk meer bewegen

Vlak na de geboorte is het niet verstandig om zware training te gaan volgen, omdat je lichaam hier nog te zwak voor is. Gezondheidsdeskundigen bevelen wel aan dat het goed is om geleidelijk met lichte oefeningen te starten zodra je kunt, bijvoorbeeld tien minuten lopen in het park met de wandelwagen, verleng de tijd geleidelijk naar 20 minuten, neem weer de trap in plaats van de lift, en je kunt zelfs na een tijdje gymlessen volgen met een programma dat bij je past.

Met inzet en discipline, kan iedereen gemakkelijk van het zwangerschapsvet afkomen. Dus, wees niet bang om tijdens de zwangerschap aan te komen, omdat het krijgen van een gezonde baby onbetaalbaar is.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest
It is main inner container footer text