Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
Afvallenpro

Een bijzondere blik op diverse afvalmethodes

hoe kan je snel afvallen

Om snel af te vallen moet je bepaalde belangrijke regels volgen die je helpen bij het afvallen. Doro deze regels te volgen kun je snel gewicht verliezen op een gezonde en natuurlijke manier. Het is niet gemakkelijk om snel van die extra kilo’s af te komen maar het kan wel! Door middel van een goede motivatie en met behulp van onderstaande punten.

Beperk het aantal calorien

Om gewicht te verliezen moet je minder calorien binnen krijgen dan dat je binnen krijgt. Om snel af te vallen is het belangrijk om het aantal calorien dat je binnen krijgt te beperken en het aantal calorien dat je wilt verbranden zo hoog mogelijk wordt. Snel afvallen kun je bereiken door lichaamsoefeningen (sportschool, sportclub etc.) of zelf fysiek met je lichaam bezig te zijn. Om er zeker van te zijn hoeveel calorien je binnen krijgt, kun je een dieet-dagboek bijhouden, zodat je weet wat je eet en drinkt op een dag. In dit dagboek schrijf je alles op wat je eet en drinkt op een dag, ook de kleine hapjes en koekjes tussendoor. vergeet niet te beschrijven wat je bijv. in je koffie doet (suiker en melk), dit kunnen belangrijke punten zijn om extra af te vallen. Probeer dit een aantal weken vol te houden. Hierna kun je proberen om het eten en drinken dat je binnen krijgt te vertalen naar calorien, je kunt nu je gemiddelde dagelijkse hoeveelheid calorien te weten komen.

De hoofdgedachte hierachter is dat wanneer je jou eigen gewicht deelt door 0,45 en vermenigvuldigd met 15, je ongeveer te weten komt hoeveel calorien je dagelijks binnen moet krijgen om op je huidige gewicht te blijven. Dit is niet 100% precies, omdat iedereen een andere stofwisseling heeft. Het geeft je wel een indicatie hoeveel calorien je van je dieet-dagboek moet schrappen om gewicht te verliezen. Als je erin slaagt om je calorie-inname met 500 calorien per dag te verminderen scheelt dit je na 1 week een halve kilo.

Het verminderen van de dagelijkse calorie-inname is makkelijke rdan je denkt. Hieronder een aantal voorbeelden om je te motiveren

Als je normaal gesproken koffie drinkt met melk en suiker en deze vervangt door zwarte koffie te drinken, kun je tot een pond per week verliezen. Stop met de dressings in de salade. Eet alleen de salade zelf. Dit kan je veel helpen, omdat de dressing vaak erg vet is. Vermijder het drinken van frisdrank, zoetigheid (suiker) en boter. Kijk altijd naar de voedingswaarde op de etiketten van de producten die je wilt kopen. Vermijd het kopen van producten die veel vet bevatten. Bekijk je dieet-dagboek nog een keer goed en schrap de producten waar het meeste vet in zit. Probeer voor deze producten alternatieven te vinden die gezonder zijn en minder calorien bevatten. Drink meer water.

Eet gezond

Kies voor maaltijden waar weinig vet in zit. In plaats van rund of varkensvlees te eten kunt u beter voor kip of vis kiezen. Door kip en vis te eten kunt u snel afvallen, omdat hier weinig vet in zit. Sommige vis zoals tonijn en zalm kunnen als antioxidanten fungeren en zijn goed voor je gezondheid.

Houd rekening met de bijgerechten die je eet. Deze bevatten vaak veel extra calorien die vaak niet meegeteld worden. Dit zijn allemaal extra calorien die veel mensen over het hoofd zien. Om snel afvallen serieus te nemen moet je de bijgerechten waar veel calorien inzitten, zoals friet/ gebakken aardappelen en pasta’s vervangen door veel groenten en salades zonder dressing.

Vergeet het ontbijt niet

Als je snel wilt afvallen is het ontbijt de belangrijkste maaltijd op een dag. Probeer bij het ontbijt magere yoghurt en graanproducten met weinig suiker (cereals) samen met magere melk en vers fruit te eten. Snel afvallen begin je door de dag gezond te beginnen. Door een gezond ontbijt te eten verhoog je de stofwisseling en verminderd het verlangen naar tussendoortjes tot de lunch.

Eet op vaste tijden, maak een schema voor je maaltijden

Maak elke week een nieuw schema met wat je de komende week gaat eten. Ben je je ervan bewust dat deze maaltijden je dienen te helpen bij het verliezen van gewicht. Deze maaltijden dienen zo weinig mogelijk calorien te bevatten. Hou jezelf niet voor de gek, door alleen de voedingsmiddelen te veranderen komt u er niet, maar Zorg ervoor dat de calorie-inname verminderd wordt. Ga met het gemaakte lijstje naar de supermarkt en hou je strict aan deze lijst. Het eet-schema zorgt er niet alleen voor dat je voeding in balans is, maar zorgt er ook voor dat je gezond eet.

Eet kleinere porties

Wil je snel afvallen zorg er dan voor dat je kleinere porties eet. Een voorbeeld hiervan is, wanneer je een pak koekjes open maakt en deze dezelfde dag helemaal leeg eet, dit helpt je niet bij het afvallen. Door gematigde porties te eten en minder calorien binnen te krijgen kun je met niet al te veel moeite gewicht verliezen.

Snacken hoeft niet helemaal verbannen te worden

Het is mogelijk om af te vallen en af en toe een snack/ tussendoortje te nemen. Het maakt het er alleen niet gemakkelijker op om jezelf in te houden. Daarom een lijstje met gezonde tussendoortjes die weinig calorien en vet bevatten en waar veel vezels in zitten:

Noten
Rijstwafels
Vruchten
Gedroogde abrikozen
Cherrie-tomaten
Groenten
Fruit

Eet meer vezels

Vezels kunnen je goed helpen bij het helpen om snel af te vallen. Het is bewezen dat vezels helpen om de juiste hoeveel water in je darmen vast te houden en de spijsvertering helpt om efficienter te werken. Door het eten van vezels kun je het gevoel hebben dat je slanker wordt in een paar dagen tijd. Onderzoekt bewijst dat het eten van vezels in sommige gevallen een beroerte en hart- en vaatziektes helpt voorkomen.

Drink veel water

Veel water drinken is erg belangrijk om ervoor te zorgen dat je snel af kan vallen. Water is een essentieel onderdeel voor een goede werking van het lichaam. Probeer om minimaal twee liter water per dag te drinken.

Oefening en lichaamsbeweging

Door op je voeding te letten alleen kom je er niet. Afvallen kan doormiddel van lichaamsbeweging en doormiddel van het verminderen van de calorie-inname. Snel afvallen kan alleen wanneer je beide punten serieus neemt. Lichaamsbeweging kan je goed helpen om veel extra calorien te verbranden. Er zijn veel vormen van lichaamsbeweging en lichamelijke activiteit die je kunt opnemen in je dagelijkse schema. Je kunt Aerobic oefeningen gaan doen, bijv. joggen, lopen, fietsen, zwemmen en rennen. Als doelstelling moet je deze oefeningen minimaal 30 tot 40 minuten per dag uitvoeren, drie tot vier dagen per week. Als je dit volhoudt, verhoog dan langzaam de duur naar 1 uur per dag.

Ga bezig met gewichten

Trainen met gewichten helpt zowel mannen als vrouwen om spieren op te bouwen, het verminderen van vet en het stimuleert een betere stofwisseling. Als je echt snel lichaamsgewicht wilt verliezen, dan moet je minimaal drie keer per week 30 minuten fysiek met je lichaam bezig zijn. Verschillende onderzoeken hebben uitgewezen dat krachttraining de stofwisseling met 15% verbeterd. Dit betekent voor een vrouw dat zij 200 tot 300 calorien per dag extra verbrand terwijl ze rust.

Neem je rust, slaap voldoende

Zorg ervoor dat je ’s nachts genoeg slaapt. Het ontbreken van een goede nachtrust kan het vermogen om vet te verbanden verminderen.

Heb geduld, afvallen kost tijd

Om je doel te bereiken zul je geduld moeten hebben. Het eindresultaat (je doelen) zijn niet in twee weken haalbaar. Op een gezonde manier gewicht verliezen kan redelijk snel, maar je zult geduld moeten hebben. Maak voor jezelf realistische en haalbare doelstellingen. Je ultieme doel zou moeten zijn, dat je bezig bent met het bouwen van een gezond lichaam, niet om een aantal kilo minder te wegen.

Geloof in jezelf

Als je snel af wilt vallen en je weet dat dit je een beter gevoel geeft, dan moet je vertrouwen hebben. Op het moment dat je geen vertrouwen hebt, zullen je inspanningen om af te vallen mislukken. Wees voorbereidt dat het nodig is om een aantal dingen op te offeren om snel af te kunnen vallen. Zorg ervoor dat je niet in de verleiding komt om chocola, ijsjes en koeken te eten.

Moedig jezelf aan en beloon jezelf als je een aantal doelen bereikt hebt. Evalueer regelmatig de progressie die je boekt. Wees niet ontmoedigd als je een keer de doelstellingen niet haalt. Probeer de week erop weer om die beoogde doelstellingen te halen.

Wees consequent, gedisciplineerd en zeer gemotiveerd. Om gewicht te verliezen dien je je schema strict te volgen, om de doelstellingen die je gesteld hebt te behalen.

Op dieet, 5 tips speciaal voor u

•eet 2 stuks fruit en 2 ons groente per dag
•eet normale porties
•sla geen maaltijden over
•koop vers eten (geen fastfood)
•drink geen fris waar te veel suiker in zit

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest
It is main inner container footer text