Afvallenpro

Een bijzondere blik op diverse afvalmethodes

5 tips die vrouwen helpen om af te vallen

Zowel mannen als vrouwen willen afvallen. Maar als ik moet kiezen tussen het geslacht dat het meest strijdlustig en wanhopig is om snel af te vallen, dan zou ik zeggen dat het het vrouwelijke geslacht is. Dit komt, omdat vrouwen meer keuze hebben qua kleding, ze zijn zich er meer van bewust hoe ze eruit zien, krijgen meer eigenwaarde en vertrouwen als ze er goed uitzien.

Gek genoeg, het vrouwelijk geslacht is degene die een fraai gevormd lichaam wil hebben, maar ze zijn ook degene die het moeilijker vinden om te bereiken. Dit komt, omdat vrouwen van nature een hoger vetpercentage en minder spieren hebben dan mannen. Wees niet getreurd door dit te lezen, in dit artikel zullen de vijf beste manieren om af te vallen voor vrouwen besproken worden.

Vind de juiste redenen

Als je echt wilt afvallen, dan moet je bij jezelf gaan afvragen ‘Waarom wil ik graag afvallen?’ Waarschijnlijk kun je meer dan 100 redenen bedenken. Het belangrijkste is, dat je van al deze redenen de beste kiest en deze goed in je achterhoofd houdt zodat je niet kunt en wilt opgeven als het even iets minder gaat.

Omring je met mensen die je steunen

Vrouwen hebben over het algemeen verschillende methoden om hun slechte gevoelens te verminderen. Ze kunnen altijd hun beste vriendin bellen, hebben een stemmetje in zich die verteld dat ze zoetigheid moeten eten, zoals chocola hierin zit de chemische stof phenylethylamine waar je vrolijk van wordt. Ook al klinkt dit gezond, Toch komt er altijd ongezond voedsel bij kijken als je samen met je beste vriendin praat en huilt. Als vrouwen onder elkaar zijn eten ze zoetigheid zoals cake, chips en andere ongezonde voedingsproducten.

Om deze redenen, moet je ervoor zorgen dat de mensen om je heen je steunen en sterk genoeg zijn om je te helpen met je gezondheid en die van hunzelf. Dit is om te voorkomen dat iemand onschuldige, maar ongezonde gewoontes op je overbrengt. Praat met je vrienden om je heen, of ze je willen helpen met afvallen en geen ongezond voedsel meer op tafel willen zetten (vooral chocola, omdat hier erg veel calorieen inzitten) als je naar hun toe komt op het moment dat je je iets minder goed voelt.

Tel je calorieen

Als je het lastig vind om je dagelijkse hoeveelheid calorieen te tellen, gebruik dan een online calorie teller. Ook van belang is, als je niet het type bent die goed is in het onthouden van getallen, schrijf dan alles op in een dagboek.

Calorieen spelen een belangrijke rol in het aankomen en afvallen, het is belangrijk dat je weet hoeveel je binnen krijgt. Door dit op te schrijven, weet je precies of je te veel calorieen binnenkrijgt en kun je je schema aanpassen.

Hou jezelf bezig met leuke activiteiten

Vrouwen moeten plezier maken. Vrouwen zijn niet zo volhoudend als mannen als het op beweging aankomt. Denk maar aan de gymlessen van vroeger dat de jongens bezig waren en de meisjes in een hoekje stonden te praten.

Een fitness trainer heeft me ooit verteld dat tijdens een drie uur durende fitness-training, vrouwen twee uur bezig zijn met praten en socializen en slechts een uur bezig zijn met bewegen. Om deze reden is het aan te bevelen dat vrouwen plezier moeten hebben in hun oefeningen, zodat ze calorieen kunnen verbranden en zich tegelijkertijd vermaken. Een aantal sporten die dit kunnen zijn, badminton, volleybal, zwemmen en verschillende vormen van dans.

Beweeg zoveel je kunt

Iedereen moet geld verdienen om te leven. Het werk dat men tegenwoordig doet is vaak zittend. Laat een zittende baan nou net een van de belangrijkste redenen zijn dat mensen te zwaar worden. Om dit te voorkomen, moeten vrouwen een extra inspanning doen om de spieren te laten werken.

Voor op kantoor: Probeer zoveel mogelijk beweging te krijgen gedurende de werkdag. Neem de trap inplaats van de lift. Parkeer de auto zo ver mogelijk van kantoor, zodat je een stuk moet lopen. Woon je dichtbij je werk, probeer dan toch deze beweging te krijgen door een stuk te lopen.

Voor thuis: Probeer te voorkomen dat je de gehele dag thuis voor de televisie stilzit, inplaats hiervan kun je simpele oefeningen doen terwijl de tv aanstaat, zoals opdrukken en buikspier oefeningen. Probeer dit elke dag 30 minuten te doen en je zult resultaat gaan zien.

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :