Afvallenpro

Een bijzondere blik op diverse afvalmethodes

Afvallen in een week

In andere artikelen vertellen we over hoe gewicht verliezen in 10 dagen en hoe kan je gewicht verliezen in 12 weken. In het volgende artikelen geven we een aantal tips en advies hoe u in een week tijd kunt afvallen. Ook al klinkt dit onrealistisch en lijkt het erg lastig, er is een manier om dit voor elkaar te krijgen. Dit dieet kan je dan ook niet voor lange tijd volgen, maar het kan je wel stimuleren om verder te gaan met een ander dieet. Wanneer je snel resultaat ziet raak je gemotiveerd en wil je als gevolgd daarvan doorgaan met snel afvallen. Voor langdurig resultaat is een gezonde leefstijl erg belangrijk om je te helpen bij het afvallen.

Ook jij kan afvallen

Wil je weten hoe je kunt afvallen in een week? De meeste mensen kunnen dit in de vorm van water-gewicht. Wanneer het komt op het verliezen van vet dan wordt het al een heel ander verhaal.

Afvallen in een week: het geheim is, drink veel water

Door veel water te drinken verhoog je je stofwisseling en dit is wat je wilt als je graag wilt afvallen. Dit komt erop neer dat wanneer je twee en een halve liter water per dag drinkt, je 5 kilo in een week kunt afvallen. Als je stofwisseling versneld wordt, zul je sneller calorieën verbranden het resultaat, gewichtsverlies.

 Zeg nee tegen de meeste dranken

Zoals eerder gezegd, als je wilt afvallen in een week, drink dan vooral water en laat ander drinken staan. Het drinken van groene thee is wel aan te raden. Laat in ieder geval frisdranken, koffie met veel cafeïne staan. Cafeine kan de vertering verstoren, houd het dus zo natuurlijk mogelijk als je kan om snel en effectief gewicht te verliezen.

Afvallen in een week: Vermijd het eten van gebakken voedsel en kleurloze koolhydraten

Vervolgens, vermijd het eten van kleurloze witte koolhydraten. Met andere woorden eet geen rijst, wit brood of aardappelen. Hetzelfde geldt voor gebakken eten, vermijd dit.

 Eet groenten

Afvallen in een week, focus je op het eten van fruit, groenten en kip of vis. ga naar de supermarkt en koop groenten als bloemkool, groene paprika, broccoli, komkommer, radijs, sla, groene bonen en asperges. Al deze producten versnellen je stofwisseling net als water. Gebruik als dressing (voor over de salade) olie en azijn en je bent goed op weg om af te vallen in een week tijd. Onthoud “Hoe gekleurder je voedsel, hoe meer je zult afvallen.”

Afvallen in een week: Eet fruit

Eet minimaal twee keer per dag een stuk fruit. Appel, kiwi, sinaasappel, grapefruit en banaan.

 Eet proteïnen

Peulvruchten zorgen er ook voor dat je stofwisseling op gang komt. Maak kleine porties linzen, bonen en lima bonen om effectief af te vallen. Om af te vallen kun je tijdens de lunch kip of vis zoals zalm eten. Dit zal je helpen om resultaat te zien. Uit onderzoek is gebleken dat een kommetje peulvruchten per dag je stimuleerd om af te vallen.

Eet een of twee keer per week eiwitten

Voeg een of twee keer per week eiwit aan je ontbijt toe. Dit is goed voor de smaak. Eiwitten heb je ook nodig om calorieën te verbranden en dus om af te vallen.

Eet genoeg vezels

Tijdens het afvallen moet je genoeg vezels binnen krijgen. Eet tijdens het ontbijt of de lunch een aantal vezels. Dit kan bijvoorbeeld een stukje meergranen brood zijn. Kies in ieder geval een product waar veel vezels in zitten. Vezels heb je nodig om snel gewicht te verliezen.

Verlaag je cholesterol

Als je boter moet eten, kies dan een kleine hoeveelheid margarine op je brood; anders, eet geen boter als je kunt.

Beperk je zuivelproducten

Als het op zuivel aankomt, kies magere melk en blijf ver uit de buurt van zuivelproducten met een hoog verzadigd vet gehalte.

Lichaamsbeweging

Beweging is zoals iedereen weet belangrijk. Probeer iedere dag tenminste 30 minuten stevig door te lopen. Twee oefeningen die je stofwisseling en het verbranden van calorieën verhogen zijn fietsen en touwtje springen. Twintig minuten per dag touwtje springen kan voldoende zijn om je lichaam in goede conditie te houden en overtollig vet verbranden.

Een voorbeeld van een dag diëten

Om vijf kilo in een week af te vallen, start je de dag met een kleine portie vezels (cereals) en magere melk en een sinaasappel. Voor de lunch kies je uit bovengenoemde groenten of peulvruchten samen met een stukje vis. Aan het eind van de middag eet je weer groenten of peulvruchten met gebakken kip en een stukje fruit als toetje.

JE KUNT HET!

Je hoeft jezelf niet alles te ontnemen. Het enige wat je hoeft te doen zijn gematigde porties van bovengenoemde, fruit, groentes, peulvruchten en proteinen te eten. Vergeet niet dat veel water drinken erg belangrijk is. Op deze manier verlies je de extra kilos lichaamgewicht binnen een week tijd. Onthoud goed, water is de sleutel om op deze manier gewicht te verliezen.

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :