Afvallenpro

Een bijzondere blik op diverse afvalmethodes

Gratis en snel afvallen

Iedereen die wel eens naar zich zelf in de spiegel kijkt en denkt, waar is dat goddelijke lichaam dat ik op de televisie zie elke dag? Zit dat echt onder al die laagjes vet? Zit die sixpack er echt? Heb ik echt zulke brede en gespierde armen als de man op het plaatje? Is mijn kont echt zo strak als de vrouwen van de reclame die rondhuppelen in badpakken maatje 34?

Manieren van afvallen

Er zijn verschillende manieren van afvallen, je kan een dieet volgen een populair voorbeeld is het Dokter Frank dieet of het Cambridge dieet.  Als u in google invoert dieet krijgt u een miljoen resultaten met betrekking tot diëten. Is dit wel echt zo effectief?

Je kan het natuurlijk proberen en zal er naar aller waarschijnlijkheid nadat u kotsmisselijk bent geworden van de zoveelste wortel of aardappel zonder koolhydraten genoeg van hebben.

Wij zeggen niet dat diëten niet werkt, voor heel veel mensen die een drukke baan hebben en nog wat kilo’s kwijt willen en dit hun hele leven willen blijven doen, is het een uitstekende manier om af te vallen. Maar als u echt een strak lichaam en die sixpack wilt behouden en zonder shirt over het strand wilt lopen en alle ogen op u gericht hebben, dan moet u toch wel de sportschool bezoeken.

Afvallen in een sportschool

U kunt bij u plaatselijke sportschool een sport schema opvragen en deze gebruiken om zo kilo’s kwijt te raken. Het abonnement voor de sportschool kost u geld en u heeft als het regent ook niet zoveel zin om naar die verrekte sportschool te fietsen als het regent en bliksems buiten.

Het zou natuurlijk een oplossing zijn als u de sportschool naar u toe kunt halen, maar dat kost nog veel meer geld. U kunt aan de hand van zo’n schema wel u ideale gewicht bereiken en dat lichaam dat u altijd al gewild heeft.

Doelen stellen

Het menselijk brein heeft een doel nodig, u moet voor u zelf een concreet en meetbaar doel stellen, als u bijvoorbeeld voor u zelf ergens opschrijft in u telefoon, ipad of agenda dat u voor 30 oktober van dit jaar 10 kilo kwijt bent geraakt of dat u bijvoorbeeld voor dat punt 50 kilometer hebt gewandeld of gelopen. U kunt dit dan zelf indelen hoeveel u traint en wanneer u traint. U moet als u zich zelf een doel hebt gesteld er ook met iemand een consequentie aan verbinden, als u met degene met wie u dit doel hebt gesteld afspreekt dat als het niet behaalt wordt er een straf tegenover staat. Dat kan van alles zijn, bijvoorbeeld geen chips meer eten of lekkere koekjes.

Hier heeft u dus wel de hulp van iemand anders nodig, maar dat stimuleert u wel als u samen met iemand anders kunt sporten en elkaar opbeuren als de ene geen zin heeft of niet wil gaan. Het belangrijkste voor dit schema is wel dat u zich houdt aan de gestelde eisen. Als u ook nog een smartphone heeft een iphone of een ander toestel waarbij u applicaties kunt kopen, dan zijn er enorm veel handige apps die u hiermee kunnen helpen, hier zal ik in een volgend artikel op terug komen.

 

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :