Afvallenpro

Een bijzondere blik op diverse afvalmethodes

Het Mentale Dieet Plan

Een totaal nieuwe kijk op het afvallen is de beste omschrijving voor het mentale dieet plan. De vrouw achter dit succesvolle en vernieuwende manier om snel en blijvend af te vallen is Katja Callens. Katja is zelf voor 100% overtuigd van de kracht van haar dieet en garandeert succes en wat nog veel belangrijker is; ze garandeert een blijvend resultaat. En dat is waar het bij de meeste diëten om snel af te vallen nogal eens aan ontbreekt. Wanneer je jezelf aanmeldt bij haar website krijg je een serie e-mails die je gaan helpen om af te vallen met het mentale dieet plan. Het Mentale dieet plan en Het Turbo Actie Plan werkt volgens haar altijd. De gedachte achter de afvalmethode is dat je je metabolisme gaat verrassen. Onder het metabolisme verstaan we de stofwisseling van je lichaam oftewel de verbranding van de voeding die je tot je neemt door je lichaam. Door het Mentale dieet plan gaat je basaal metabolisme omhoog. Onder het basaal metabolisme verstaan we het verbranden van calorieën wanneer ons lichaam volledig in rust is. Hoe hoger ons basaal metabolisme is des te beter. We zullen immers sneller afvallen wanneer ons lichaam meer calorieën verbrand.

Hoe werkt het Mentale dieet plan?

In het algemeen gesproken val je met het Mentale dieet plan erg snel af. Het succesvolle Mentale dieet plan werkt op twee manieren. Op de eerste plaats natuurlijk het mentale dieet. Katja gaat je per e-mail kennis laten maken en ondersteunen met NLP (neuronlinguïstisch programmeren) oefeningen. Met NLP kan je leren om problemen op te lossen door middel van theorie maar ook door oefeningen. Er wordt bij aanvang van de NLP oefeningen een beginpunt vastgesteld. Door meetbare doelen te stellen kan je vooruitgang worden vastgesteld. Een handvat om dit te doen is de OPZET methode.

Onder eigen controle. Je bent niet aansprakelijk voor gedrag van derden en zult je doelen zelf, zonder invloed van anderen, moeten bereiken.
Positief Geformuleerd. Doelstelling worden positief beschreven alsof ze al bereikt zijn
Zintuiglijk specifiek gedefinieerd en testbaar. Je gaat jezelf emphatisch aan je doelen confirmeren. Simpel gezegd houdt dit in dat je gaat inleven dat je de doelen al hebt bereikt. Hierdoor begrijpt je verstand het uiteindelijke resultaat van je doelen.
Ecologisch verantwoord. Tijd gespecificeerd. Geef exact aan wanneer jijzelf je doelen wilt hebben bereikt

Op de tweede plaats is er het dieet gekoppeld aan het Mentale dieet plan. In een evenwichtig opgesteld plan leer je omgaan met de negatieve kanten van het afvallen en leer je om de negatieve aspecten om te zetten in positieve doelen. De voedingsvoorschriften van het Mentale dieet plan hebben principes waarbij bepaalde voeding niet gecombineerd mag worden. Het dieet is eiwitrijk en doet daarbij denken aan een ‘normaal” eiwitrijk dieet of aan het dr. Atkins Dieet. Zoals je waarschijnlijk wel weet gaat je hongergevoel voorbij na het innemen van eiwitten. Toch is het totaal anders doordat de voeding gecombineerd wordt met de NLP oefeningen en je zo anders leert denken. Dit helpt enorm met het afvallen. Het dieet is zeker niet eenzijdig en geeft vrijwel geen hongergevoel. Je kunt zelfs stellen dat het eten wat je gaat eten tijdens het dieet erg lekker is en zeker genoeg.

Wat mag ik eten met het Mentale dieet plan?

Aan het mentale dieet plan komen geen pillen, maaltijdvervangers of andere medicijnen te pas. Je mag veel maaltijden per etmaal tot je nemen en daarbij steeds kiezen uit verschillende voedingssoorten. Uit welke voedingsoorten je mag kiezen verschilt van dag tot dag en heeft te maken met het stimuleren van je basaal metabolisme. Koolhydraten en vetten zijn slecht in kleine hoeveelheden en op sommige dagen toegestaan. Wat je vooral eet is zuivel (kleine hoeveelheden), groente, vlees, vis, eieren, kaas, melk en kwark.
Mentale dieet plan receptenboek

Katja heeft speciaal voor de deelnemers aan het Mentale dieet plan een receptenboek geschreven. Het boek heet “101 Heerlijke Recepten Voor Een Platte Buik”. De titel geeft al een goed beeld van de inhoud. Katja voorziet je van 101 lekkere en gezonde recepten waardoor het leuk wordt om af te vallen. Het wordt je het heel gemakkelijk gemaakt om je dag menu samen te stellen. Er staan niet alleen recepten in dit kookboek voor grote gerechten maar er worden ook tal van ontbijten, lunches, en heerlijke snacks in beschreven. Het mooie van de recepten is dat ze goed bruikbaar zijn voor het ” 8 weken Maaltijdschema voor een platte buik”. Het receptenboek “101 Heerlijke Recepten Voor Een Platte Buik” is verkrijgbaar als e-book. Klik op het recept wat je interesse heeft gewekt en je gaat meteen naar dat recept toe. Je hoeft niets meer op te zoeken en tijden door een dik boek te bladeren om een recept te vinden. Daardoor is het boek “101 Heerlijke Recepten Voor Een Platte Buik” een stuk gemakkelijker in gebruik dan ouderwets kookboeken. Bij ieder recept staat het aantal calorieën en een boodschappenlijst met de ingrediënten die je voor het desbetreffende dieet nodig hebt. Echt iets voor jou dus. Je wilt immers afvallen en dat op een zon prettig mogelijke manier doen zonder er al te veel met te lijden.

8 weken Maaltijdschema

Het “8 weken Maaltijdschema voor een platte buik” is een ander e-book waarin van dag tot dag wordt beschreven wat en hoeveel je mag eten. Iedere lunch, ontbijt, snack of avondmaal is voor je ingevuld. Als je dit plan volgt is succes gegarandeerd. En opnieuw geldt hier dat het echt om lekker eten gaat. Het “8 weken Maaltijdschema voor een platte buik” kost normaal gesproken €67 maar er is op dit momnet een actie waarbij je het e-book gratis krijgt als je het “101 Heerlijke Recepten Voor Een Platte Buik” aanschaft. Zoals gezegd is dit een tijdelijke kennismakingsactie dus

Wanneer je van plan bent om echt af te gaan vallen en daarvoor het Mentale dieet plan kiest wordt je begeleid door middel van e-mails. Je hoeft dus niet naar wekelijkse of maandelijkse bijeenkomsten in een achteraf zaaltje. De meeste informatie die je nodig hebt om de praktische kant van het Mentale dieet plan te begrijpen en toe te passen staan in de e-books die het Mentale dieet plan verstrekt via hun website. Hierin staat precies beschreven wat je wel en niet moet doen en hoe je de oefeningen uit moet voeren. Ook staat er uitleg bij waarom je iets doet. Dit is belangrijk voor je bewustwordingsproces en maakt ook weer deel uit van de NLP oefeningen van het Mentale Dieet Plan.

1 Comments

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :